FC15FF4C-3B63-4468-80EA-204B460055D9

Words fall out of my mouth, they drift to the ground
言葉が口からこぼれて、地面に落ちる
and they don't make a sound
音もなく
I'll try to assemble them back to the place in my head,
なんとかして、その言葉を頭に戻そうとするけれど
but I fear that I lack
私は失うのを恐れている

The proper speak that I need, to narrate the scene,
この感覚を伝えるために正確な話し方は
to tell you these things
あなたにこういう気持ちを伝えるために
The proper place for my thoughts,
私の気持ちの行き場は
I know that I'm not and you know that I'm not
私の中ではないと、あなたも知っている

※So clear and transparent
とっても明快で純粋なの
Well I'll try but I can't promise it
私も努力するけど、約束はできない
So dark but delicate
とっても暗くてデリケート
Well I'm rough around the edges and
でも私は実直な性格なの

※2You can try to smooth me down
私を宥めようとしても
But I’m not, no, I’m not it
おとなしくはならない
And you can try to smooth me down
私を宥めようとしても
But I’m not ready to forget
私はまだ忘れられない

Repeat ※2

You can try to smooth me down×2

あなたは私をなだめようとしてるけど
But I’m not ready to forget

まだ忘れることなんてできない

Take back all that I’ve said, 
私が言ってきたこと思い出して
I’ve said it before and I’ll say it again
前にも言ったことを、また同じように言う
It’s not like me to pretend,
装ったりするのは私らしくない
but the best part of me is the worst I can give
でも私の最高の長所は、他人には最悪なのかもしれない

But you make me so terrified,
私はあなたが怖い
I tried to reply but I’m shaking inside
返事をしようとした、けど内心では怯えている
You gave me a tongue just to tie,
あなたはただ嘘をつくために舌を与えたと
I’ll swallow my pride if you swear not to lie
あなたが嘘つかないのなら、プライドをしまっておくわ

Hard to read and hard to speak to
読むことも話すことも難しい
But don’t take my word
私の言葉は使わないようにするわ
Cause I’m honestly so bored of being

だって正直言ってうんざりしてる
Misunderstood, I’m not

誤解されることに

※So clear and transparent
Well I'll try but I can't promise it
So dark but delicate
Well I'm rough around the edges and

※2You can try to smooth me down

But I’m not, no, I’m not it
And you can try to smooth me down
But I’m not ready to forget

にほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
にほんブログ村