no-sleep-born-to-lose
 
Oh I dreamed we would make it by now
私たち今ならまだ間に合うんじゃないかって夢見ていた
The other life would be better for us
違う人生のほうがお互いにとって
良いんじゃないかって

Nobody told me I'd be on my own
誰も言ってくれない、私は

Tryna' let you go
あなたを手放す努力はしていると
Tryna' let you go
努力はしていると

※Oh baby I was born to lose
ねえ、私は失うために生まれたの
Meant nothing to no one
誰にとってなんの意味もないのね

Old dreams and a glimpse of you
古い夢やあなたの眼差し
Just holding onto your heart
あなたの胸に抱かれていたこと
One day they will forget me
いつかみんな私を忘れる
You'll say you never met me
あなたは、二度と会わないと言う
I'll be watching them close to you
あなたの身近にいる人たちを見るだけにするわ
I was born to lose
私は失うために生まれたのだから

I was your girl but you never cared
私はあなたの女だったけど、あなたは冷酷だった
Oh how it is waiting here by myself
一人でここで待つと、どんな気持ちになると思う?
Nobody told me I'd leave there alone
誰も私はすっぽかされたって教えなかった
You will never know
あなたに私の気持ちはわかるまい
You will never know
わかるまい

※Oh baby I was born to lose
Meant nothing to no one
Old dreams and a glimpse of you
Just holding onto your heart
One day they will forgive me
You'll say you never met me
I'll be watching them close to you
I was born to lose

洋楽ランキング
にほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
にほんブログ村