4DE955CF-157F-489E-A53F-661694724E73

Remembering what you said
君の言ったこと思い出しながら
Now I'm layin alone in bed
ベッドに1人横たわる
Trying to wrap up this feeling
この感情をまとめようとしている
Falling apart instead
バラバラにさせないように

Cause baby we hit the top
僕たちは頭打ちの状態だから
Sweeter than sugar rocks
角砂糖より甘い
Holding onto a moment
瞬間にすがる
Let go, I'm falling off
僕は落ちていく、いかせてくれ

※1I just need a little of it
少しだけ必要なんだ
Need a little, not a lot to get into it
多くなくていい、少しだけ
Oh Keep calling me home
僕を家へと導いてくれ

※2Can we go back to adrenaline?
僕らはクレイジーだった頃に戻れるだろうか?
Can we go back to adrenaline?
恋に狂っていた時に?
Girl you know that we’ve been settling, settling
もう2人は冷めていると、君は知っている
But I need to feel, need to feel it
でも感じたい、感じる必要がある
Adrenaline
アドレナリンを

Remembering all those nights
全ての夜を思い出して
With your body straight to the sky
君と空まで昇りつめた夜
You work me until the morning
朝まで君は僕を寝させず
Fall asleep half past nine (A.M.)
僕らは午前9時半に寝たりもした

So crazy in love
恋に狂ってた
Enough was never enough
満ち足りることはなかった
Tell me our touch ain’t dull now
「僕たちが触れ合った記憶は
まだ古くなっていない」
(Tell me our touch ain’t dull now)
そう僕に言って欲しい

※1I just need a little of it
Need a little, not a lot to get into it
Oh Keep calling me home

※2Can we go back to adrenaline?
Can we go back to adrenaline?
Girl you know that we’ve been settling, settling
But I need to feel, need to feel it
Adrenaline

And I don’t know where the ceiling is anymore
どこに天井があるかもわからない
No, I don’t know where the feeling is anymore
この感情の行き所もわからない
No, I don't, don't
わからない、わからない

※2Can we go back to adrenaline?
(Can we go back from here?)
Can we go back to adrenaline?
(Can we go back from here?)
Girl you know that we’ve been settling, settling
But I need to feel, need to feel it
Adrenaline

Ohh, ohh, ohh, ohh
(Can we go back from here?)×4
(僕らはここから戻れるだろうか?)

Cause I need to feel, need to feel it
だって僕は感じる必要がある
Adrenaline
アドレナリンを

洋楽ランキング
にほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
にほんブログ村