1E1E7EBC-BD06-486B-B472-4B7C3D5423F2

I feel alive when I'm sleeping
眠りにつくとき生きているって感じる
'Cause they can't twist my words if I don't speak
私は話さないし、誰も私の言葉を勝手に解釈しないから
But the world knows most my secrets
でも世界は私の秘密をほとんど知ってる
I feel alive when I'm asleep
眠りにつくとき生きていると感じる

※And I help myself in the middle of the night
そして真夜中に自分を救うの
As I float through the frame of my body in my mind, oh
心の中で自分の体のカタチを思い浮かべるように
Everyone knows that I'm dying to feel fine
私はただ大丈夫って思いたい
But the lens in my brain always tells me twisted lies
頭の中のレンズは私に曲がった嘘をつく

I see the world through a filter
フィルターを通して世界を見ていると
And I'm just a different kind
私は全くの異邦人
I feel alive when I'm sleeping
眠ってるとき生きていると感じるの
I always hide on the inside
私はいつも内に隠れている

※And I help myself in the middle of the night
As I float through the frame of my body in my mind, oh
Everyone knows that I'm dying to feel fine
But the lens in my brain always tells me twisted lies

Tells me twisted lies
曲がった嘘をついて
Tells me twisted lies
曲がった嘘をついて
Tells me twisted lies
曲がった嘘をついて

※I help myself in the middle of the night
As I float through the frame of my body in my mind, but
Everyone knows that I'm dying to feel fine
But the lens in my brain always tells me twisted lies